Minőségpolitika
A PANNON Mérnöki Iroda Kft. célja, hogy megrendelőink igényeit a határidők pontos teljesítésével, biztonságos és környezetkímélő technológiák bevezetésével, valamint korszerű megoldások alkalmazásával, megbízható minőségű tervekkel maradéktalanul kielégítse.
Céljaink megvalósítása érdekében olyan hatékony, az MSZ EN 9001:2015 szabvány követelményeinek megfelelő Minőségirányítási Rendszert vezettünk be és működtetünk, amely garantálja szolgáltatásaink állandó és kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését.
Folyamatainkat és a tervezői szolgáltatás minőségét a megrendelőink igényeinek, az érdekelt felek elvárásainak, a jogszabályok és az Európai Uniós követelményeknek, illetve belső szabályozásainknak megfelelően végezzük és folyamatosan fejlesztjük.
Mozgatórugónk a szolgáltatásunk állandó tökéletesítése és fejlesztése, mely a mindenkori elvárások és követelmények felderítésével elősegíti, hogy a versenytársainkat megelőzzük és megrendelőink látens igényeit is teljesítsük.
Szervezetünk célkitűzéseit periodikusan felülvizsgáljuk, kommunikáljuk a szervezet minden érintett funkciója és szintje számára. Munkatársainktól elvárjuk, hogy tevékenységükkel szolgálják a megfogalmazott minőségcélok megvalósulását, és javaslataikkal segítsék minőségirányítási rendszerünk folyamatos javítását, ezzel emeljék szolgáltatásaink eredményességének, minőségének színvonalát.
A stratégiai irányvonalaink megvalósulásának érdekében a Vállalat kiemelten kezeli az intézmény működtetéséhez fontos területeket:
- a küldetés fontosságát,
- a vezetés szerepét,
- a pénzügyileg stabil működést a szolgáltatások állandó fejlesztését,
- a szakmai munka folyamatos fejlesztését,
- az állandó kapcsolattartást és kommunikációt a partnerekkel,
- a jogszabályok betartását és betartatását.
Társaságunk vezetői személyes példamutatással bizonyítják elkötelezettségüket a Minőségirányítási Rendszer céljainak megvalósítása mellett, melyhez minden munkatárs együttműködésére számítanak.
Zalaegerszeg, 2017. október 15.
Hadri Zsolt
ügyvezető